शून्यबाट शुरु भएको शून्य शून्यमा अन्त्य हुन्छ .
धेरै समय लाग्यो यो बुझ्न मलाई । मैले समय सिमालाई ध्यान नदिएको कारण यस्तो भएको रहेछ । पानी गिलासमा हाल्नु भनेको आफुले पानी पिउनको लागि वा अरु कसैलाई पिलाउनको लागि हो वा यसलाई यसो भनौ त्यो गिलासमा भएको पानीको उपयोग गर्नको लागि नै हामी गिलासमा पानी हाल्ने गर्छौ । यदि यसो हो भने अन्त्यमा त गिलास फेरी खालि नै हुने भयो । यसमा मात्र फरक यति भयो हामीले गिलासलाई पानी उपयोग गर्न मात्र प्रयोग गरिरहेका छौ । र यसैलाई हामी साधन भन्छौ । त्यसो भए अर्को कुरा पनि आउन सक्छ त्यो के भने साधनलाई हेरेर हामी यसको अन्त्य कसरी पत्ता लगाउन सक्छौ ? ल मैले माने कि पत्ता लगाउन सकिदैन । तिर्खा लाग्न शुरु भएपछी पानीको खोजि सुरु भयो, पानी पिएपछि तिर्खा शान्त भयो अनि हामीलाई पानी चाहिएन । भन्नुको अर्थ तिर्खालाग्नु भन्दा अगाडिको समय र पानी पिइसक्यपछीको समयमा के फरक छ भन्दा हामीलाई अगाडी पनि पानीको आवश्कता थिएन पछाडी पनि छैन । यो अवस्थामा त शून्य को शुरुवात शुन्यको अन्त्य भयो । यदि पानी पिउदै गर्दा को समयलाई हेर्ने हो भने त्यसमा उतार चडाब देखिन्छ । हैन भने हामीले शून्य नै देख्छौ र शून्य नै पाउछौ । बाहिर हेरौ भने पनि शून्य नै पाउछौ । किनभने जन्म र मृत्यु शुन्यमै हुन्छ । यसबाट मैले के बुझेको छु भने अगाडिको सोचमा भएको शक्ति र पछाडी भएको शक्ति समान र शक्तिशाली हुन्छ । र हामी यसैका कारण बाचेका छौ । मानिस मलाई शुन्यवादी भन्छन तर म शुन्यवादी हैन । म एक अलिक नौलो सोच्ने विचारवादी मात्र हु ।
एउटा भिन्नै दर्शन। नयाँ सोच। नयाँ बुझाइ। लेख पढेपछी मलाइ अझै सोच्न बाध्य बनायो। हो हरेक सुन्य को समाप्ती सुन्य मा नै हुन्छ। लेख को लागी धन्यबाद
शुन्य बाट सुरु भएर शुन्य मै सकिन्छ भन्ने कुरा मा त विश्वास गर्छु, तर म पनि शुन्यवादी चाँहि होइन ।
सोच्दै जाने हो भने, मन मा अनौठो कल्पनाहरु, तर्कनाहरु उथलपुथल गरेर पौडिन्छन् तर केही ज्ञान भने प्राप्त गर्न सकिँदैन ।
शून्यबाट शुरु भएको शून्य, शून्यमा अन्त्य हुन्छ हैन, अनि भरिपूर्ण बाट सुरु भएको भरिपूर्ण चाहि भरिपूर्ण मै अन्त्य हुन्छ । निस्चित कुरा एउटै छ अन्त्य । बस् ।
निक्कै खोज्दै थिएँ शुन्यवाद के हो भनेर । सरुभक्तको समय त्रासदी श्रुती सम्गेगको माध्यमबाट सुनिसकेपछि यस सिद्धान्तको बारेमा सामान्य जानकारीको चाह बढ्यो । अति सरलतासाथ बुझ्न सकिने गरि प्रष्ट्याइदिनु भएछ । धेरै धेरै धन्यवाद ।